جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

3- هفته بیکاری!

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۷ ب.ظ

یه هفته کلاس ها آفلاینه یه هفته آنلاین :))) تا میایم عادت کنم به کلاس آنلاین کلاس های افلاین شروع میشن و بیخیال درس میشیم :/ باید یه فکری به حال این هفته آفلاین کرد کتابی چیزی.... دارم ضرر میکنم خخخخ

کاش این فرد به مطالعه کتاب الکترونیکی عادت کنه و چشماش نسوزه دست از سر کتاب ها برنداره آمین خخخخ

۹۹/۰۹/۰۸
آقای سین

نظرات  (۴)

یه کمی زیاد خطرناک نیست؟؟؟؟؟!!!!!! 

پاسخ:
چی خطرناکه!؟،  هفته بیکاری؟! :) 
آره خخخخ 

خخخخخ مدرسه ی حضوری منظورم بود 😂

پاسخ:
من که دانشجوام 
نه منظورم اینه که ما کلاسامون خب همشون مجازیه اما یه هفته به صورت آنلاین هست یه هفته هم آفلاین استاد مطالب رو بارگذاری میکنه هر موقع دوست داشتیم میتونیم که مطالب رو ببینیم :) هفته بعدش سخت میشه خخخخ

چقد خوبه این طوری 0__0

پاسخ:
اینطوری مطالب رو هم جمع میشه موقع امتحانا حالمون گرفتس خخخ

عه من فکر کردم مدرسه تدریس میکنید :)

دلم روش استاداتونو خواست 😂✌️

پاسخ:
هنوز چند سال مونده :)
 آره هم دانشگاهیا من دارن عشق میکنن خخخخ