جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چند ماهیه که وقتی مطالعه میکنم عادت کردم که مطالب مهمش رو مینویسم بعد برای این که تمیز و شیک :) بشه جزوه اونو در قالب ورد مینویسم که این کار چون که وقت می‌گرفت خسته میشدم کلا دیگه چون مطالعه با نوشتن ورد و در مقابلش وفت گیر بودن و خستگی همه با هم همزمان بودن از مطالعه زده شدم و کمتر مطالعه میکنم   :((  الان که داشتم یه کتاب در مورد روش تدریس میخوندم خیلی سختمه که فقط رو کاغذ باشه انگار شرطی شدم که مطالعه ینی نوشتن در word و pdf کردن!!!

باید این عادت رو کنار بزارم :))

آقای سین
۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۰:۴۵ ۳ نظر

یه هفته کلاس ها آفلاینه یه هفته آنلاین :))) تا میایم عادت کنم به کلاس آنلاین کلاس های افلاین شروع میشن و بیخیال درس میشیم :/ باید یه فکری به حال این هفته آفلاین کرد کتابی چیزی.... دارم ضرر میکنم خخخخ

کاش این فرد به مطالعه کتاب الکترونیکی عادت کنه و چشماش نسوزه دست از سر کتاب ها برنداره آمین خخخخ

آقای سین
۰۸ آذر ۹۹ ، ۲۱:۱۷ ۴ نظر

مطالعه با گوشی چقدر سخته اونایی که کتاب الکترونیک میخرن با گوشی میخونن یا تبلت؟! واقعا که با گوشی کتاب خوندن خیلی سخته حالا شاید عادت کردن!  ولی خب اگه بخوای همراه کتاب خوندن نت برداری هم کنی دیگه بدتر...... به هر حال تو این اوضاع خرید کتاب چاپی به صرفه نیست قیمت ها خیلی زیاده دیگه باید به این شیوه عادت کرد!

آقای سین
۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۴:۵۱ ۱۱ نظر