جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی منه:) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

40- بررسی اساتید (4)

جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۴۱ ب.ظ

استاد شماره 64، استاد سه جلسه اومدن بعد یه مشکلی براشون پیش اومد برای همین دیگه استادمون عوض شد، من الان میخوام از اون 3 جلسه ای که اومده براتون بگم :)

خب استاد جلسه اول بعد از معرفی خودشون یه جمله گفتن: «کاری بکنیم که خودمون از خودمون راضی باشیم این خیلی مهمه حالا اینکه دانش آموز از ما راضی باشه ممکنه این اتفاق نیفتد اما مهم اینکه خودمون از خودمون راضی باشیم». فکر کنم این جمله رو هدفمند گفتن تا بعد بتونن در مورد ارزشیابی حرفشون رو بزنن و سخت‌ بگیرن.
بعد گفتن: «آیا به دانش آموزی که هیچ نداند نمره میدین؟ اگه نمره بدین خائنی هم به اون دانش آموز هم به وجدان خودتون هم به وطنت».
بعد یه جمله قشنگ دیگه هم یادمه که گفت: «یکی از بزرگواران که الان رفتن سر کار و الان معلم شدند که گلایه داشت آقا دانشگاه فرهنگیان این نقص رو داره و فلان و فلان. گفتم ببین اینا همه درست اما الان داری پشت سر هم به تاریکی لعنت میفرستی دنبال این باش که یه شمع روشن کنی (از خودت اصلاح رو شروع کن)».
روش ارزشیابیش هم خوب بود 50 درصد مشارکت کلاسی 50 درصد هم آزمون پایان ترم.
یه نکته مثبت دیگه ای هم داشتن مثال هایی امروز و از دل جامعه میزدن.

یه نکته منفی داشتن سعی نمیکردن اون مطلب که توسط دانشجو ها ارائه میشد کاربردی باشه و بیشتر مورد توجه قرار بگیره و برای یه کلاس فعال از دانشجو ها بازخورد نمی‌گرفتن بعد ارائه گروه ها.

۰۱/۰۹/۱۱

نظرات  (۱)

از چیزایی ک سر کلاس گفته نمیشه اینه ک ما همیشه نمیخوایم همه دانش آموزا بدونن، گاهی به دانش آموزی که نمیدونه هم باید نمره داد ‌‌‌‌‌... چون تلاش خودشو کرده.

کلا هم که درس چندان مهم نیست در واقع...

من فکر میکنم بچه هام اگر کلمه ای_آموزشی_آزمون یاد بگیرم،شاید چیز زیاد ی از دست ندن،اما خیلی چیزا رو اگه یادشون ندم، یا حدالقل تلاشی نکنم در جهت اونها پس وجدان خودم شرمنده خواهم بود.

 

پاسخ:
درسته، چیزایی مثل سبک زندگی و اعتماد به نفس شاید :)