جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

15- بررسی اساتید (1)

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰، ۰۴:۵۳ ب.ظ

یه مدت بود می خواستم که اساتید ترم های قبلم رو بررسی کنم و نقاط قوت و ضعفشون پیدا کنم تا شاید بتونم یه روش تدریس و مدیریت کلاس ایده آلی داشته باشم بعد از فارغ التحصیلی :)

اما  از چه نظر بررسی میکنم ؟ معیار من فعال بودن دانشجو و انگیزه دانشجو برای فعالیت هست.

خب برای اینکه کسی از قلم نیقتد سر زدم به سامانه گلستان و اطلاعات جامعه دانشجو تا دروس هر ترم و اساتیدش رو ببینم.

 

ترم یک :

استاد شماره 1 :  

نقطه قوت : یکی از ویژگی های خوب تدریس ایشون این بود که قبل از شروع درس جدید از دانشجویان میخواست که خلاصه ای از جلسه قبل ارائه بدن که مثبت می گرفتند و اگه کسی داوطلب نبود خودشون یه شماره از روی لیست حضور و غیاب اعلام میکردند و اگه بلد نبود منفی میدادند خودم به شخصه قبل از کلاس ایشون همش دنبال مطالب جلسه قبل بودم و مطالعشون میکردم و اما

نقطه ضعف : این بود که اگه کسی یه جلسه خلاصه رو میگفت خیالش راحت بود که از من پرسیده و دیگه این جلسه قرار نیست ازم سوال بشه و خودشو آماده نمیکرد.

 

راهکار : اگه استاد اول ترم میگفت که اینطور نیست که اگه از کسی پرسیده شد یا خلاصه گفت دیگه جلسه قبل خیالش راحت باشه خب بهتر بود و اینکه اگه یه  بارم بندی از همون اول ترم مشخص می کرد و اهمیت این منفی ها و مثبت ها رو میگفتند شاید موثر تر میبود.

۰۰/۱۰/۱۶
آقای سین

بررسی اساتید

نظرات  (۲)

یکی از رو مخ ترین راهکار ها برای تدریس XD

 

پاسخ:
آره میتونه رو مخ باشه البته بستگی داره چطوری اجرا بشه :) 
۱۸ دی ۰۰ ، ۰۱:۳۵ محمدرضا عاشوری

بزرگوار آیین زندگی رو زیادی جدی گرفته بود :)

پاسخ:
بخاطر این که آخوند بودن :)