جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

فیلم منصور

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۵۹ ب.ظ

فیلم منصور ؛ من اینطوری میگم ، روایت یک عدد وطن پرستی که حرفش "میتوانیم" بود و جلوی این همه سنگ اندازی ها و مشکلات خم نشد و نشکست.

 

مهندس سید مرتضی ثنایی اینجا یه حرف زد که به دلم نشست : 

سخت ترین علم دستیابی بهش آدم کردن خودمونه ، قلب اگه درست شد همه کاری ازش برمیاد. همه چی به قلبه قلبش (شهید ستاری) پاک بود...

 

چند جا شهید ستاری وقتی بهش علاوه بر خارج و داخل فشار میارن میگه : طوری نیست آقای خامنه ای هوامو داره ؛ آخ آخ نمیدونم چرا هر کس از همه جا میبره پناه میارن به رهبر  ؛ خدا خودش میخواست ایران حفظ بشه و همچین فردی که بعد شد رهبر رو نگه داشت ؛ 

من از کل فیلم این برداشت رو کردم که هر چند دشمن قوی و خیلی دردسر ایجاد میکنه اما ما هم خدا رو داریم ، خدا هوای ما رو داره کافیه ما "تمام" خودمون رو بزاریم وسط در راهش :)

 

+ هدر( به مناسبت عید :)

۰۰/۱۱/۲۶

نظرات  (۱)

خیلی عالی بود این فیلم

چه خوب که پرداختن به این شخصیت‌

پاسخ:
جذابیت خالص بود 
آره کاش بیشتر از این شخصیت ها بگن