جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

22- ترم جدید

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴ ق.ظ

* خب ترم جدید شروع شد و من انصافا فکر نمیکردم کارورزی 2 هم باید توی شهر خودمون انجام بدیم اما خوبه از اونجایی که ترم قبل با همه اهالی مدرسه قبلی و اقای "ر" دبیر مطالعات اجتماعی دبیرستان متوسطه خودم خداحافظی کردم این ترم سطح مدرسه رو بالا میبرم و میخوام برم شاهد به امید خدا اما در کل در فکر اینم که برای کارورزی دوم برم یه مدرسه خوب یه مدرسه که امکانات داشته باشه تا روش تدریس های دلخواهم رو امتحان کنم حالا اگه هم نشد باز اشکال نداره ولی باید حتما در تدرس های بعدی : طرح درس خوب بنویسم و از چند روش تدرس استفاده کنم (تلفیقی) حالا اگه بشه جدول هدف محتوا هم طراحی کنم براش که عالی میشه و یه نکته دیگه اینکه برای تدریس بعدی باید روی مدیریت کلاسم بیشتر کار کنم و 2 ، 3 تا کتاب خوب در موردش بخونم ترم قبلی آقای "ر" خیلی از ابتدای ترم روی مدیریت کلاس تاکید داشتند تا اینکه دیدم بعلهههه مدیریت کلاس اصلا آسون نیست.

* امروز داشتم یه چرخی توی سایت کتابفروشی آگاه میزدم قیمت ها جوری بالا بود که قیمت دو تا کتاب اندازه نصف حقوق میشد :| چرا واقعا :/  اما دیگه چاره ای نیست برای ترم جدید باید علاوه بر کتاب هایی در مورد کاروزی یه سری کتاب های دیگه هم که تو لیست برنامه کتابخوانی هستند رو هم بخرم.

* حالا کاش کتاب ها خوب بودن پارسال کتاب در مورد روش تدریس و الگو های تدریس گرفتم با اینکه کانال دانشگاه معرفیش کرده بود اما افتضاح بود دیگه تصمیم گرفتم کتاب مجازی سفارش ندم :| و الان یه کتاب در مورد روش تدریس و  اینا پیدا کردم همین رو میخونم برای کارورزی دو فعلا.

نظرات  (۳)

۲۷ بهمن ۰۰ ، ۱۸:۵۳ دُردانه ‌‌

اگه با کتابای الکترونیکی راحتی، طاقچه و فیدیبو رو هم امتحان کن، شاید کتابایی که می‌خوایو داشته باشن.

پاسخ:
طاقچه اشتراک دارم اما تعداد کمی کتاب داره در مورد این موضوع ؛ فعلا که از طریق کانال های کتاب تلگرام یه چند تا کتاب خوب پیدا کردم.

کتاب‌ها خیلی گرون شدن. 

کتاب ارزشیابی دکتر صیف الان فکر کنم ۲۰۰ تومن شده 🤦‍♂️

پاسخ:
دو تا کتاب تاریخی رو میخواستم بگیرم میشدن 500 تومن ، داریم به این می‌رسیم که کسی که دارا نباشه نمیتونه دانا باشه و توانا بود هر که دارا بود 🤦🏻‍♂️
۳۰ بهمن ۰۰ ، ۰۷:۳۱ آقای سر به‍ راه

دفتر شده 80 - 100 از کتاب چه انتظاری داری!

پاسخ:
آره سایت پاپکو دفتر داره به اسم "دفتر برگ لاکچری" 105 هزار تومن :/ 🤦‍♂️
اما خب دفترای معمولی از 20 تومن تا 50 تومن .