جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

تلنگری برای کم کاری ها

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱ ب.ظ

راستش امشب دلم بدجوری گرفت
دوستان تو گروه از هم سبقت میگیرن برای شرکت نکردن در کلاس های (حتی مجازی!) 
و توی کلاس ها هم اصلا براشون درسا مهم نیست من موندم اینا حالا جدای از حلال و حروم حقوق شون چطوری میخوان جواب خون شهدا رو بدن، 
 یاد شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس افتادم که اینهمه برا وطن (شایدم دین هم باشه) زحمت کشیدن و خون دادن و یه عده دانشجو معلم که معلم های آینده این مملکت هستند یه ذره شرفو غیرت ندارن و آینده این نظام آموزشی و و وطنشون اصلا براشون مهم نیست. 

 

۰۰/۱۱/۲۲