جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

با هندزفری خود مهربان باشیم

شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۳:۲۲ ب.ظ

انگار عمر مفید هندزفری ها 6 ماه تا نهایتا اگه خیلی بخواد بهت حال بده یه ساله :/  (شاید برای من فقط ) یه چند بار حضوری و از مغازه های شهر گرفتم که خوب نبودن تا اینکه گفتم با کمک نظرات خریداران دیجی کالا بگیرم حدود یه سال پیش از این هدفون های بیسیم in-ear گرفتم که یه گوشش از کار افتاد باز اوایل امسال هم یه هندزفری سیمی گرفتم تا که همین چند روز پیش خراب شد و قطع و وصلی داره در کل راضی بودم نسبت به هندزفری های قبلی که به 6 ماه هم نمیرسیدند  دوباره امروز داشتم توی دیجی کالا میگشتم به یه چیز جالب برخوردم :/ اکثرا زده بودن غیر اصل و نظراتشون هم جالب نبود ؛ این هندزفری هایی که میگرفتم اصل بودن انگار که این شدن وای به حال غیر اصلشون.

اما توی خوابگاه که بودم (قبل کرونا) یکی از دوستان هندزفریش رو 3 سال داشت همون هندزفری که روی خود گوشی هستش زیاد هم از هندزفری استفاده میکرد امروز یه سرچ کردم در مورد افزایش عمر هندزفری و متوجه شدم که یه تعداد اندکی از اون موارد رو رعایت نمیکنم :/ 

و در آخر با هندزفری خود مهربان باشیم.

البته بعضی از هندزفری ها واقعا بی کیفیتن حالا هر چند خوب مراقب کنی.

۰۰/۱۱/۰۹
آقای سین

هندزفری

نظرات  (۶)

منم تا حالا هندزفری نخریدم و از هندزفری خوده گوشی استفاده کردم 

پاسخ:
چه خوب ، انگار من باید بیشتر مراقب باشم

سلام. سلام.سلام

مهربانی هی خوبه باهاشن😅

پاسخ:
سلام عزیز 
هندزفریا ها هم حسود شدن :)

نباید سیم و پیچوند

نباید کشید

نباید پرت کرد

نباید تو کیف گذاشت.

انقدررر ناز داره که

پاسخ:
منم میخواستم تو قسمت کلمات کلیدی همین کلمه رو بنویسم که دیگه هندزفری هم برا ما ناز میکنه :/
😂😂
۱۰ بهمن ۰۰ ، ۱۷:۱۷ دختر ارغوانی

من از هر ۵ تا هندزفریم یکیش حداقل ۶ ماه عمر می‌کنه 

بقیه کمتر :)

پاسخ:
درد مشترک :)
۱۱ بهمن ۰۰ ، ۱۷:۱۷ آقای سر به‍ راه

http://mrsarberah.blog.ir/post/127

 

دو ماه بعد این پست ششمین هندزفری ام رو هم داغون کردم

پاسخ:
ای بابا عجب داستانی داریم باهاشون 🤦‍♂️
این بار میخوام با گارانتی بگیرم و جنس "خیلی" خوب به اصطلاح :/
شاید فرجی شد + حفظ ادب در برابر شاهنشاه هندزفری کبیر :/
۱۳ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۵۶ یاسمن گلی:)

من پارسال هندزفری هایلو t15 گرفتم خیلی راضی ام

پاسخ:
دیجی کالا نگاه کردم امتیاز خوبی داشت و ازش راضی بودن
ممنون :)