جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

دوره ای که خاک میخورد

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۵۵ ق.ظ

حقیقتش خیلی توی مطالعه کندم و وسواس دارم الان که موقع امتحاناته این بیشتر نشون داده میشه و امروز یاد دوره ای که  حدود یه سال پیش گرفتم افتادم که اسم تندخوانی و تقویت حافظه بود یه مقدار ازش رو رفتم تاثیر خاصی نداشت حالا شاید بخاطر این که تا آخر نرفتم چون تمرین داشت زیاد دیگه ولش کردم الان که فکر میکنم  برای کنکور ارشدم خیلی کمک میکنه و لازمه ؛ کاش در این دوره تکنیک هایی در مورد مطالعه بهتر و تمرکز و خسته نشدن موقع مطالعه هم باشه ؛ حالا از بهمن شروع میکنم به امید خدا.

۰۰/۱۰/۲۸
آقای سین

تند خوانی

دوره

نظرات  (۵)

۲۸ دی ۰۰ ، ۱۱:۱۸ یاس ارغوانی🌱

حداقل 50 درصد تمرکز آرامش روانیه حتی بیشتر.

پاسخ:
که همون عوامل حواس پرتی درونی هستن که کنترلشون سخته البته :)
۲۸ دی ۰۰ ، ۱۳:۳۴ آقای سر به‍ راه

منم ود سه تا دوره دارم

دستخط و تند خوانی و تایپ 10 انگشتی:) 

حتی یبار هم نگاه نکردمشون:))

پاسخ:
من پارسال تایپ 10 انگشتی رو توی این سایت   https://typeo.top رفتم و تایپشو یادگرفتم اما سرعتم متوسطه دیگه اشتراکم تموم شد و حسش نیست فعلا :)
دستخطم هم داغونه میخوام برم نمیدونم  کجا :/

منم همین مشکلو دارم و از زمانی که برای کنکور ارشد دست وپا شکسته شروع کردم 

این مشکل برام سخت تر شده..بنظرم کم کم با همین روند های تندخوانی میشه روند مطالعه رو بهتر کرد.

 

 

 

 

 

پاسخ:
دقیقا به نظرم موقع جمع بندی ها اهمیتش چند برابر میشه :) 
۰۱ بهمن ۰۰ ، ۰۱:۴۶ دختر ارغوانی

منم دارم این مشکلو 

حقیقتش همه سعیمم کردم که درست شه ولی نشد پس نمیتونم هیچ راه حلی بدم 

فقط سعی کن اصلا و ابدا به صفحه قبلی برنگردی :) و تمرکزتم باید بالا بره که این خودش باز یه داستانی داره

پاسخ:
حالا اگه ترفند خاصی داشت مینوستم تو وب :))
امروز داشتم سر فصل هاشو مرور میکردم دیدم که یه مبحث داره به اسم تمرکز لیزری :)

سلام، بنظرم برای ارشد نیازی به تندخوانی ندارید. 

البته من رشته ی شما را نمیدونم. من حقوق خوندم چه برای آزمون کانون وکلا و چه برای ارشد (البته هر دو را با هم خوندم و در یکسال با هم قبول شدم)، نیازی به تند خوانی نیود. فقط باید خوب و درست بخونید و کتاب تست هاتون را هم حروم نکنید :)) یعنی تعداد بالایی تست را تایم بگیرید و مثل کنکور بزنید. اما بعدش تحلیل گزینه ها را حسابی وقت بذارید. 

پاسخ:
خیلی ممنون از توصیه هاتون :)
اما این دوره به این صورته که بتونیم تعداد زیادی خط از کتاب با سرعت و تمرکز بالا بخونیم و داخل دوره یه بحث با عنوان تمرکز لیزری هستش ( حالا شاید بعدا در مورد دوره یه مطلب نوشتم :)
به نظرم نزدیک های کنکور که موقع جمع بندیه خیلی خیلی میتونه کمک کنه همه کتاب ها رو با سرعت و تمرکز بالا مطالعه کنیم :))