جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

اهمال کاری

جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶ ق.ظ

یه مطلب خوندم در مورد اهمال کاری برا وقت هایی که حوصله انجام کاری رو نداریم که باعث میشه بگیم حالا بعدا انجامش میدیم و... به جای اون، کارهایی مثل تماس غیر ضروری، بررسی ایمیل یا شبکه‌های رو انجام میدین ؛ راه های مقابله با اهمال کاری :

  1. برای انجام وظایف مهلت نهایی تعیین کنید
  2. یادآوری‌های پیش از موعد مقرر کنید
  3. کارهای بزرگ رو به مراحل خرد تقسیم کنید
  4. از قانون 10 دقیقه استفاده کنید : اگه کار شما بسیار طاقت فرسا به نظر میرسه یا اگه نمی‌تونین خودتون رو برای شروع آماده کنین و میخواین کار رو به تعویق بندازین، به خودتون بگین که فقط 10 دقیقه از اون رو انجام میدین. زمان حدود 10 دقیقه اصلاً ترسناک نیست. وقتی که شروع به کار می‌کنین، اثر زیگارنیک ظاهر میشه و به احتمال زیاد به راه خود ادامه میدین.
  5. حواس پرتی‌ها رو برطرف کنید : مثل خاموش کردن نوتیفیکیشن‌ها یا حتی قطع اینترنت وقتی نیاز ندارین
  6. محیط خودتون رو تغییر بدید : مطمئن بشید که محیط کار به شما این انگیزه رو میده
  7. بیرون برید و از طبیعت لذت ببرید
  8. به اندازه کافی بخوابید : اگه خواب خوبی ندارید و دیر به رختخواب میرید، مغز شما روز بعد به طور مطلوب عمل نمیکنه. شما تمام روز خسته و ضعیف هستین و تقریبا تسلیم همه حواس‌پرتی‌های در طول روز میشین
۰۰/۱۰/۲۴
آقای سین

نظرات  (۳)

۲۴ دی ۰۰ ، ۱۹:۲۶ محمدرضا عاشوری

سلام. منم تو وبلاگم www.mrashouri.com چن تا مطلب در مورد اهمال کاری دارم. شاید به درد بخوره :)

پاسخ:
سلام 
خیلی ممنون ، چشم حتما میخونم
۲۵ دی ۰۰ ، ۱۵:۲۵ سما نویس

من خیلی اهمال کارم:))تصمیم گرفتم انجام شون بدم.

پاسخ:
موفق باشین :))
۲۵ دی ۰۰ ، ۲۰:۲۳ محمد هادی بیات

سلام آقای سین.

ممنونم از شما.

پاسخ:
سلام :)
خواهش میکنم 🌹