جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

تنهای تنها

دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۲۴ ب.ظ

+ عجب روزگاری شده ...

- چی شده ؟

+ هیچ کس درکم نمیکنه همین :)

 

 

پ.ن : دیالوگ این روزای من 

دریافت
حجم: 8.29 مگابایت
 

۰۰/۰۹/۰۱
آقای سین

نظرات  (۴)

۰۱ آذر ۰۰ ، ۱۵:۲۹ یاس ارغوانی🌱

واقعا عجب روزگاری شده . . .

پاسخ:
هعی :(

جدیدا خیلیا اینو میگن، فکر میکنم تغییر فصل خیلی رو این موضوع موثره.

پاسخ:
آره  شاید ولی حس خوبی نیس
۰۱ آذر ۰۰ ، ۱۷:۴۸ محسن رحمانی

سلام 

چرا یه نفر هست که خوب درکت میکنه واون یه نفر کسی نیست جز خدا. : )

پاسخ:
🥺🥺
۰۲ آذر ۰۰ ، ۱۰:۲۵ یاسمن گلی:)

خیلی وقته که دیگه آدم های دورمون درکمون نمیکنن. همه ی آدم ها تنهان... 

پاسخ:
خودمون هستیم و خودمون :)