جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

9- موقعیت

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۳۷ ق.ظ

دیروز که دوره تربیت مدرس بودم، متوجه شدم که معلم ها هم چقدر موقعیت میتونین بسازن برا خودشون، چه تکنیک هایی برای تولید محتوا و تکنیک هایی برای تبلیغات دوره و... که بود،
استاد میگفت توی دوره هام نمیخوام عدد بگم اما اگه تازه شروع کنین و این دوره ها رو تا نیمه بگذرونین به درآمد زایی میرسین و از وقتی به درآمد رسیدین (مبلغ کمش ماهی 25 میلیون)، من از اون موقع به بعد دیگه شهریه هام زیاد میشه و...
با خودم که فکر میکردم برای دروس علوم انسانی این دوره ها خیلی جواب نمیده در واقع برای دروس انسانی مثل تاریخ، جامعه شناسی و..
بیشتر دانش آموز ها خودشون مطالعه میکنن و این دوره ها برای دروسی مثل عربی، زبان، ریاضی، شیمی و... جوابه،
و این دوره ها به نظرم برای استاد های این دروس خاص مثل تاریخ، جامعه شناسی، روانشناسی و.. آمادگی بهتر و بیشتر ایجاد میکنه... 
در هر حال نیازه :) 

 

۰۰/۰۱/۲۲
آقای سین

نظرات  (۴)

سلام 

چطوری به درآمد میرسین با این دوره ها؟

پاسخ:
سلام، با برگزاری وبینار یا کلاس :) 

نان الان در وبیناره

پاسخ:
آره با این کرونا خیلی رونق گرفته 

سلام.

قصد شرکت دارین؟

امیدوارم موفق بشین :)

پاسخ:
درود 
به امید خدا ،به زودی
سپاس :))
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۴۵ ... مـــیــم ...

خیلی درآمد داره و ان شاالله موفق باشید اما من خودم وقتی به اون فشاری که بخاطر کنکور و تست روی دانش آموزه اون استرس اون ماشینی شدن سه سال از زندگی که فکر میکنم اصلا نمیتونم لذت ببرم :))

پاسخ:
خیلی ممنون،  آره منم با این کنکور و این گزینش موافق نیستم :)