جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

8- پادکست!

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ب.ظ

اهل پادکست هستین؟ 

راستش میگن الان بهار پادکست فارسیه چون پادکست از سال 2005 دوره اش شروع شده اما خب فارسی یکم دیر :) 

خودم تازگی ها دارم دنبال میکنم!! خیلی تاثیر گذاشته توی لایف استایلم :)

پادکست های هلی تاک و بی پلاس رو فعلاً دیدیم که مطالب پخته و مغز داری دارن!، واقعاً مطالب مفیدی دارن! (زرد نیستن اصلاً)

پادکست بی پلاس که هر دو هفته یک بار خلاصه کتاب داره :) 

پادکست هلی تاک در مورد رشد و توسعه فردی هست که اپیزود هایی مثل: مدیریت زمان، هوشمندی در فضای مجازی و...

یکی از این بحث‌هاش که خیلی برام موثر بود بحث هوشمندی استفاده از فضای مجازی بود، من قبلاً خیلی مطالب توی اینترنت خونده بودم در این مورد ولی اپیزود خیلی جامع و کاربردی بود!

پ. ن: من پیشنهاد میکنم حتما یه سر بزنین به وبسایتشون

پ. ن : شما چه پادکست های مفیدی میشناسین، ممنون میشم معرفی کنی :)

از پادکست بگو :) 

۰۰/۰۱/۰۳
آقای سین

نظرات  (۷)

پادکست "جعبه" هم خوبه، البته فقط اپیزود *من؛ کوروش کبیر* اش رو گوش کردم 

پاسخ:
چه جالب، حتماً گوش میکنم :)
خیلی ممنون :)) 

ممنون بابت معرفی :) من هم چندماهه که پادکست گوش دادن رو شروع کردم، بنظرم واقعاً تاثیر داره روی سبک زندگی و رفتارها، علاوه بر شنیدی بودن دلپذیر و مربوط به موضوعات مورد علاقه آدم هم باشه که چه بهتر :)

پاسخ:
خواهش میکنم :)
بله دقیقا ، به نظرم یه عادت خیلی خوبه :)

از ابتدای امر رواج پادکست ها برام سوال بود که چرا به اونا میگفتن پادکست؟ میشه گفت همون فایل های صوتی سخنرانیه دیگه😅

خیلی پادکست گوش کردن سخته برا من :/

پاسخ:
بله تقریبا :) صدای ضبط شده‌‌ای که در اینترنت منتشر می‌کنند و هرکسی می‌تواند به این محتوای صوتی گوش دهد.
خصوصا اگه بخوای نت برداری کنی :/

منم پادکست گوش می‌کنم و خیلی دوست دارم :))

شما رو دعوت میکنم به پادکست های خودمون D:

پادکست های رادیو دوچرخه واسه همه ی اوناییه که دلشون همچنان نوجوونه=))

میتونید به اینستاگرام هفته نامه دوچرخه و یا تلگرام به آدرس@ Docharkheh _weekly مراجعه کنید :) و یا از کست باکس، سواندکلود و شنوتو پادکست های رادیو دوچرخه رو بشنوید :))) 

پاسخ:
چه جالب ،پادکست دارین؟
چه عالی :)
چشم حتما دنبال میکنم :)
ممنون.

من دنبال کردن پادکست رو با شنیدن چنل بی شروع کردم. واقعا جذاب بود اون موقع برام. بعد به بی پلاس کشیده شدم. پادکست هلی تاک رو هم یه دور شخم زده م. پادکست دایجست هم چیز خوبیه.
از پارسال شروع کردم به گوش دادن پادکست فردوسی خوانی و بسیار راضی و خوشنودم.
پادکست رادیو راه رو هم پیشنهاد می کنم.
یک سری از قسمت های پادکست ساگا (SAGA) که درمورد خدایان ملل مختلف مثل خدایان یونان هست رو هم شنیدم که دوستش داشتم. احتمالا سرم خلوت تر شد ادامه ش بدم.
پادکست هایی که دنبال کردم اما هنوز فرصت نشده گوش بدم: پادکست رواق، رادیو مرز، خرقه و...

پاسخ:
ما نیز در حال شخم زدن هلی تاک هستیم خخخ :)
فردوسی خوانی و رادیو راه  باید یه سر بزنم.
خیلی خیلی ممنون از پیشنهاداتون :))

سلام منم میخوام از امسال پادکست و م کتاب صوتی رو رویم قرار بدم فقط تو پادکست موندم. ممنون ز معرفیتون ادرس سایتو میشه لطف کنید؟

پاسخ:
سلام و درود، چه خوب :)) 
https://bpluspodcast.com
https://hellitalk.com
 می تونین از برنامه castbox هم استفاده کنین بین ایرانی ها پرطرفداره :) 

خیلی ممنون بابت معرفی:)

پاسخ:
خواهش میکنم :))