جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

عیدی من!

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶ ب.ظ

سلام دوستان عزیز من! 

سال نوتون مبارک، سالی سرشار از موفقیت و لبخند براتون آرزو میکنم. 

و امیدوارم تو این سال جدید رویاهاتون به واقعیت تبدیل بشه و عشق و رحمت الهی شامل حالتون :)

 

این کارت پستال عیدی من به شما :)

مشاهده‌ی کارت پستال دیجیتال 

 


پ.ن: هر چی گشتم بهتر از این آهنگ پیدا نکردم ، به نظر باید اسکار بگیره خخخ  :)

💐🌸🏵️🌹🌺🥀

 

۹۹/۱۲/۳۰
آقای سین

نظرات  (۹)

سال جدید مبار‌ک

پاسخ:
ممنون ، عید شما هم مبارک :)

عیدتون مبارک 🥳 

پاسخ:
ممنونم ، عید شما هم مبارک 
صد سال به این سال های :)
۳۰ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۵۳ νισℓєт ♡ Kιмм jeɴɴιe ♡

جررر   😐😂

 عید توام مبارککک

پاسخ:
بعله خخخ
ممنون :)

چه کارت پستال قشنگی.

پاسخ:
خیلی ممنون :)
چشماتون قشنگ میبینه :)

عیدتون مبااارک :) 

پاسخ:
ممنونم :)
عید شما هم مبارک :)

سال نو شماهم مبارک. سال پر از رزق وروزی و برکتی داشته باشید سال رسیدن به هدفا☺️💐🌹

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم :)

۳۰ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۲۷ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

واقعا عید بدون کلاه قرمزی یه چیزیش کمه :دی.

سال خوبی داشته باشید :)

پاسخ:
آره خدایی ، کلاه قرمزی یه چیز دیگس خخخ :)
ممنون، همچنین برای شما :)
۰۱ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۱۵ سارا سماواتی منفرد

سلام

سال نو شما هم مبارک

قشنگ بود ... کلاه قرمزی

پاسخ:
درود
ممنون :)
بله :))

تولد عید شما مبارک :)

پاسخ:
ممنون ممنون :)