جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

6- چرا

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۱۴ ب.ظ

هیچی مثل طرح درس یه دانشجو معلمو نمی تونه عصبی کنه 4 ساعت و نیم درگیر این طرح درس روزانه بودم 😐

سردردم بدجور.... فردا هم امتحان پایان ترم دارم هنوز وقت نکردم برم بخونم اونو این استادم پیله کرده باید طرح درس سالانه، روزانه و یه تحقیق در مورد موضوع مشخص بفرستین😑

ببینم این استادا میتونن آخر ما رو بندازن یا نه😒

به خاطر 5 نمره باید 200 صفحه بخونیم ظلم نیس خدایی؟!

هعی روزگار امیدی دیگه برای ارشد خوندن میمونه آیا؟! 

۹۹/۱۰/۱۵
آقای سین

نظرات  (۴)

فکر کنم از اون دسته چیزهایی باشه که هیچ وقتم به کارتون نمیاد، نه؟ 😅

پاسخ:
نه، لازمه برامون ولی تو امتحانا اینکار ها رو از ما میخواد  باید یه دوهفته قبل میگفت 😕
۱۵ دی ۹۹ ، ۱۷:۳۴ Sŧεℓℓą =]

تازه رشته های تجربی و ریاضی هم باید 200 صفحه تاریخ بخونن :/

اینم زوره ://

پاسخ:
خب اون برا 20 نمره هست
ما داریم برا 5 نمره ٢ بار آزمون میدم کجای دنیا اینطوریه؟ 😂
۱۵ دی ۹۹ ، ۱۸:۰۸ محسن رحمانی

سلام تحمل کنید میگذره پس از هرسختی آسونی هست . ان شاالله که از پسش بر میایید.

پاسخ:
سلام
بله چشم 👍👌
خیلی ممنون🌹

یه لیوان گل گاوزبون برای سر درد خوبه :)

پاسخ:
خیلی ممنونم :)