جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

5- آسفالت شدم

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ب.ظ

5 ساعته دارم طرح درس سالانه مینویسم :((((

5 ساااااعت 

این دیگه چه سمی بود 

خدا بخیر کنه فکر کنم اولیه که داره بلاها نازل میشه 

:))

دارم به حرف کانت میرسم که گفت دو هنر از همه سخت تر است حکومت داری و معلمی :))

۹۹/۱۰/۰۹
آقای سین

نظرات  (۳)

خسته نباشید :) 

پاسخ:
ممنون 🌹
سلامت باشید
:) 
۱۰ دی ۹۹ ، ۱۵:۰۰ Amir chaqamirza

سلام سلام سلام

به نظر کار سختی دارین...

خدا قوت.  :)

پاسخ:
درود درود درود :) 
آره :)
سلامت باشید 🌹
۱۰ دی ۹۹ ، ۱۵:۰۱ Amir chaqamirza

بسیار درست گفته اند جناب کانت...  :)

پاسخ:
بله :))