جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

4- شرطی شدم

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ق.ظ

چند ماهیه که وقتی مطالعه میکنم عادت کردم که مطالب مهمش رو مینویسم بعد برای این که تمیز و شیک :) بشه جزوه اونو در قالب ورد مینویسم که این کار چون که وقت می‌گرفت خسته میشدم کلا دیگه چون مطالعه با نوشتن ورد و در مقابلش وفت گیر بودن و خستگی همه با هم همزمان بودن از مطالعه زده شدم و کمتر مطالعه میکنم   :((  الان که داشتم یه کتاب در مورد روش تدریس میخوندم خیلی سختمه که فقط رو کاغذ باشه انگار شرطی شدم که مطالعه ینی نوشتن در word و pdf کردن!!!

باید این عادت رو کنار بزارم :))

۹۹/۰۹/۱۸
آقای سین

نظرات  (۳)

عادته خلاصه نویسی و نت برداری خیلی خوبه که

منم دقیقا همین مدلی ام

اتفاقا همین چند وقت پیش دنبال یک راه جدید بودم تا مثلا فقط با هایلایت کردن به نتیجه برسم

ولی جواب نداد!!!

پاسخ:
آره خوبه ولی من دیگه وسواس به خرج میدادم که باید اونو تو word بنویسم !!  :))
یک افزونه مرورگر کروم داره میشه هایلایت کرد و...  چیز های دیگه 
به نظرم نگاهی بندازین شاید به دردتون خورد :))

۲۵ آذر ۹۹ ، ۰۱:۳۵ . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

اتفاقا عادت جالب و خوبیه.

برای صرفه جویی توی وقت از اول تایپ کنین خب :)

توی یادداشت های گوشی ، یا سیو مسیج تلگرام تایپ کنید و بعدا انتقالش بدید.

پاسخ:
خیلی ممنون :) 
ولی خب بازم وقت بیشتری میگیری نسبت به دست نویس
اما خب یه راه حل پیدا کردم، میشه از تایپ صوتی استفاده کرد :))
اما هر جایی نمیشه استفاده کرد :(
۲۵ آذر ۹۹ ، ۰۸:۵۳ . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

آره اگه مثل من تو جزوه نویسی دستتون کند نباشه ، تایپ سخت تره.

اینم خوبه :)

پاسخ:
:)