جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

2- کتاب خوندن!

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۱ ب.ظ

مطالعه با گوشی چقدر سخته اونایی که کتاب الکترونیک میخرن با گوشی میخونن یا تبلت؟! واقعا که با گوشی کتاب خوندن خیلی سخته حالا شاید عادت کردن!  ولی خب اگه بخوای همراه کتاب خوندن نت برداری هم کنی دیگه بدتر...... به هر حال تو این اوضاع خرید کتاب چاپی به صرفه نیست قیمت ها خیلی زیاده دیگه باید به این شیوه عادت کرد!

۹۹/۰۹/۰۶
آقای سین

نظرات  (۱۱)

وای نه هیچی کتاب چاپیی نمیشه. هزینه ها اونقدر زیاد نیست که نشه ماهی یک کتاب خرید. فوقش صد تومن بشه

پاسخ:
آره هیچی جای کتاب چاپی رو نمیگیره اما خب برای مثال اگه من بخوام ماهی 3 کتاب بگیرم میشه حدودا 180 تا 200 تومن اما الکترونیک خب خیلی کمتر میشه و این که برای مقاله نویسی نمیشه کتاب چاپی بخرم چون  چند کتاب باید بخرم شاید از یه کتاب یه فصلش به دردم بخوره :(

من همیشه با گوشی  میخونم عادت کردم^^

پاسخ:
خوش به حال شما 
خداکنه منم عادت کنم :(

یه چندبار بخونی عادت میکنی^^

پاسخ:
امیدوارم :) 
۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۱ -·=»‡«=·- 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 -·=»‡«=·- ‌‌

من اکثرا پی دی اف می خونم ولی هیچی بوی برگه های کتاب نمیشه :)

پاسخ:
تو گوشی حس کتاب خوندن یه آدم دست نمیده خخخ
کتاب (فیزیکی) یه چیز دیگس :)
۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۷:۰۴ -·=»‡«=·- 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 -·=»‡«=·- ‌‌

درسته..وقتی یه کتاب نو رو باز میکنی...بین برگه هارو بو میکنی و شروع میکنی به خوندن :)

راستی قالب وبتونو دوست دارید؟

اینقدر مودبین منم ناخودآگاه مودبانه حرف میزنم😅💔

پاسخ:
بوی کتاب فقط بوی کتاب مدرسه که میرفتیم خخخ
به نظرم ساده باشه قالب بهتره :))
خوبی از خودتونه 🌹🙃
۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۷:۱۵ -·=»‡«=·- 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 -·=»‡«=·- ‌‌

اون بوی چیز میداد 😭من دوازدهمم 

آره عجیبه که خیلی ساده و درعین حال قشنگه :) 

من بکگراندمو عوض کردم 

من همونم ک میخواستی باهاش هندزفریتو قسمت کنی داداش

عاقا من عادت ب مودب بودن ندارم ایح🤦🏻‍♀️😂🔪

پاسخ:
عه شمایید 😂 خوش اومدین راستش اینجا چیزی نداریم میتونم با موزیک "دلم بارون خواست"  شادمهر مهمونتون کنم :) 
قالب شما قشنگه :) 
خخخ عادت کن خواهر عهه
خخخ
۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۷:۲۷ -·=»‡«=·- 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 -·=»‡«=·- ‌‌

بله بله😂🔪 همونم خوبه خیلی...الان بیشتر empty note  از ghostly kisses  رو گوش میکنم پشت هم

مرسی لطف داری...عاقا شما اینا نگو من یه نفر و کوچیکترم😂🔪

نمشه ●~●

 

پاسخ:
آها...
 نمیشناسم
سلامت باشید :)
خخخ

 سه ساله خودمو گول میزنم که عادت میکنم ولی نمیشه :)

پاسخ:
واقعا؟!
استمرار دارین؟

با وضعیت قیمت کتابهای دانشگاه و وضع و اوضاع کرونا دیگه استمرار یک اجباره

 

پاسخ:
آره :( 
شما با گوشی میخونی یا تبلت؟! 

هم گوشی هم پای لبتاب

ولی به هرحال نور صفحه دیجیتاله🤷🏻‍♂️

نکات مثبتش هم ببینیم😬

دسترسی راحت تر و سریع تر به حجم بالای اطلاعات و کتاب ها

پاسخ:
اره همین اینکه چشم رو اذیت میکنه  رو مخه
وگرنه خیلی خوبه حمل راحت، دسترسی سریع اما خوب پولیه کتابا :(
خخخ

خوندن کتاب پی دی افی اصلا حال نمیده :(

پاسخ:
آره
 خیلی ضد حاله😕