جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

54- هوش مصنوعی و طراحان!

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

- چند هفته پیش با دانش آموزان دوازدهمم بین وقت استراحت درس، داشتم صحبت میکردم که موضوع رسید به هوش مصنوعی و بیکاری طراحان! بهشون گفتم ببینید به عنوان مثال هوش مصنوعی firefly نرم افزار Photoshop شرکت Adobe یه ابزار هست مثل ابزارهای دیگه ای که داره، برای نرم افزار فتوشاپ باید لایسنس خرید تا استفاده کرد (که توی ایران کرک میشه بیشتر) برای این ابزار هم باید لایسنس گرفت؛ با این تفاوت که اون طراح هم باید باز پرامپت نویسی رو یاد بگیره هم اینکه لایسنس اون اکانت رو بخره که حدودا میشه هر ماه 300 یا برای مثال برای اکانت هوش مصنوعی Midjourney که برای تولید عکس هست ماهی 4.500.000 میلیون تومان! و بهش گفتم آیا کسی که کارش طراحی نیست و طراح نیست میاد برای مثلا یه بنر یا یه عکس اینقدر پول بده؟!

- اومدم هدر وبلاگ (عکس قبلی) رو دادم به هوش مصنوعی و چندین متن براش نوشتم تا به این عکس هدر جدید وبلاگ رسیدم :) باز اومدم با همین سایت کیفیتش رو افزایش دادم :/ که شد اینی که میبینید :) حالا من با سایت های رایگان اینو زدم فعلا این باشه تا چند سال دیگه که اکانت Midjourney رو بگیرم :/

۰۲/۱۲/۱۸
آقای سین

نظرات  (۱)

۲۰ اسفند ۰۲ ، ۰۴:۵۴ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

از شما مدرس گرامی که اشنایی با تکنولوژی های روز داریذ دعوت می کنم جهت انتشار مطالب، تجربیات  و تصاویرتان بصورت سریع و ساده از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید

با سپاس

 

پاسخ:
سلام، ممنون.