جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

53- اولین جلسه غیرحضوری (مجازی)

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷ ق.ظ

وقتی دیشب اعلام شد که فردا یعنی امروز تعطیل است اما آموزش به صورت عیرحضوری هست؛ مدیر مدرسه بهم پیام داد که یا سوال یا مطلب بفرستین، امروز اولین جلسه تدریس غیرحضوری (مجازی) من بود، اما یه مشکلی که بود، خیلی از دانش آموزان برنامه شادشون رو خیلی وقته چک نکردند و حضور فعال نداشتند برای همین سعی کردم یه جزوه آموزشی و خلاصه درس براشون بفرستم و همچنین سوالات متن کتاب هم براشون فرستادم، تا اینها رو بخونن و تدریسش باشه برای جلسه حضوری.

راستش هر موقع موضوع تدریس مجازی و امتحان مجازی پیش میاد، پیام یکی از استاتیدمون در دوران کرونا و آموزش مجازی یادم میاد، که کامل در مورد آزمون توضیح داده بود و اینکه پای حرفش موند و نصف کلاس که تقلب کرده بودند رو انداخت! چون جواب هاشون عین هم بود و دقیقا متن کتاب رو کپی کرده بودن! منم سعی کردم وقتی پیام میفرستم کامل و روشن باشه.

۰۲/۱۲/۱۲
آقای سین

نظرات  (۲)

ارزوی موفقیت

پاسخ:
ممنونم، همچنین شما :)

آموزش مجازی واقعا چالش برانگیزه. 

 

تصورش هم برام سخته که چجوری معلما دو سال تونستن مجازی تدریس کنن .

پاسخ:
آره، یه معلم باوجدان کاری خیلی براش سخت بوده، نه زیر ساختش بود، نه فرهنگش اصلا یه وضعی.