جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

یادگیرنده مادام العمر

جزیره من

اینجا جزیره اختصاصی آقای سین هستش :) اینجا از خاطرات دانشجویی تا خاطرات تدریس تا مطالبی که در مورد رشد و توسعه فردی هستش و برام جالبن رو مینویسم گاهی اوقات هم دلنوشته ؛)

آخرین نظرات

10- با کلمات چه میکنیم؟

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ب.ظ

پاییز بود ، کلاس فلسفه ، استاد شماره 6 :

آب زنده است ، درک میکند ، میفهمد ، دانشمندان برای روشن شدن تاثیر کلمه بسم الله که مسلمانان قبل از آب آشامیدن میگویند تحقیقاتی انجام دادند و متوجه شدند که در مولکول های آب تغییراتی ایجاد میشود ... 

بعد داستانی شبیه این کلیپ مطرح کرد...

ما انسان ها که 70 درصد بدنمون از آب تشکیل شده با خودمون چه میکنیم؟!

 

این کافی نیست که بدانیم در برابر تک تک کلمات مسئولیم؟

 

۰۰/۰۱/۲۳
آقای سین

استاد شمرره 6

نظرات  (۱۴)

سلام دقیقاً ما هم درس فلسفه داشتیم معلممون در مورد این چیزها صحبت میکرد حتی کلیپ این آزمایش وحتی تغییر مولکولهای آب رو هم واسمون گذاشت تازه یه آزمایش دیگه هم داشتیم مثلاً میگفت جملات مثبت ومهر امیز روی گیاهان تاثیر داره مثلا روی یه گلدون مینوشت دوست دارم روی یکی دیگش مینوشت ازت متنفرم بعد از چندروز اون یکی شادو سرزنده اون یکی هم نشت وپژمرده میشد . دقیق یادم نیست بعد از چندروز بود یا چند ساعت البته روی آب هم انجام داده بودن که ملکولهاش تغییر ایجاد میشد .

پاسخ:
سلام
بله بله،  استاد ما هم گفتند بخاطر اینکه آب زنده است،

بنابراین هر موجودی که بهره ای از آب داره بر اون تاثیر میگذاره، 
مثل گیاهان و...
:)) 

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. 

راستش من یک کانال تلگرامی دارم که توش پست های قشنگ و جالب وبلاگ هایی که میبینم و میخونم رو با ذکر اسم وبلاگ و نویسندش و لینک اون پست نشر میدم تا بیشتر دیده و خونده بشن. شاید این کار رونق بده به وبلاگ هامون و راحت تر نوشته های مطابق سلیقمون رو پیدا و دنبال کنیم. 

میخواستم ببینم شما دوست دارید از نوشته هاتون اونجا استفاده بشه یا نه؟ 

این صرفاً یک پیشنهاده و من به تصمیمتون احترام میذارم. 

آیدی کانال اگه خواستید چک کنید @Blog_Reader 

پاسخ:
سلام، ممنونم :)
منم امیدوارم حال دلتون عالی باشه.. 
چه جالب!
حتماً، خوشحال میشم :))
منم عضو میشم که از مطالب استفاده کنم :)) 
۲۳ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۴۹ Ɛямια¤♡ (ʲᵉᶰᶰᶤᵉᵏᶤᵐᵐ)

:")

پاسخ:
:)) 

وای خدای من دو روزه دارم بهش فکر و دارم آماده میکنم در موردش بنویسم با عنوان لطافت روح :)

پاسخ:
چه عنوان قشنگی :)
منتظریم :)) 
۲۴ فروردين ۰۰ ، ۰۱:۱۳ نهالِ کوچک🌱

عجب تلنگری بود!

کاش حواسمون باشه! مخصوصا موقع عصبانیتامون

پاسخ:
بله :)
دقیقاً، بعضی مواقع اهمیتش بیشتر میشه مثل عصبانیت :)) 

خوندن چنین مطلبی رو واقعا نیاز داشتم، کلیپ اون دانشمند (اگه اشتباه نکنم ژاپنی) رو هم سال‌ها پیش دیده بودم امّا اصلا حواسم به آب بدن خودم نبود.

ممنون

پاسخ:
خوشحالم مفید بوده :)
قربان شما :))

قدرتی که افکار هر شخص در تخریب کردنش داره باور نکردنیه...و از نظر من تحسین برانگیز 

درواقع بزرگترین دشمن و بزرگترین ترس هر کس خودشه اگر این موضوع رو درک کنه

ما با افکارمون آروم و بی صدا به جسم و روحمون ضربه میزنیم ولی شاید هرگز نفهمیم از کجا خوردیم :)

راستی سلام :)

منو شناختی؟ همون که هنزفریتو باهاش تقسیم کردی :)

پاسخ:
سلام 
دقیقا 
کم پیدایین؟
خخخ 
بله بله :))

چه دنیای شگفت انگیزی داریم ما

کاش حداکثر استفاده رو ببریم ازش (:

ممنون بابت نوشتن این پست جالب ^_^

پاسخ:
بله :)
باید قدر بدونیم ...
خواهش میکنم، قابلی نداشت  :))

یه مدت وب نبودم 

خب پس بیا با هم آهنگ whale از Iday رو گوش کنیم :)

پاسخ:
آها 
بزار هندزفریو بردارم...
حالا پلی کن :)

من فکر میکنم پنجسال پیش این موضوع رو فهمیدم حیرت انگیز بود آنچنان که امروز پستتون رو خوندم بازم در حیرت فرو رفتم:)

 

ذکر گفتن چه میکنه باآدم؟

صحبت ها و کلمات خوب وبد چه میکنه با ادم؟

 

پاسخ:
اینطوریه که کلمات در برابر نام خدا منظم میشن و  تعظیم میکنن ... میبینین چه قشنگه ؟  :)

عالیه!

پاسخ:
:)

باشه ^^

Whale

پاسخ:
:)

ممنون که اجازه دادی و خیلی بیشتر ممنونم از حمایتت ^^

پاسخ:
:))

عالی بود و تداعی کننده ی همون جمله ی معروف که میگه : کلمات بیشتر از گلوله ها آدم کشتن :)

پاسخ:
خیلی ممنون
بله دقیقا :))